
DSC02133.jpg

ブラックシルバーセフィロスリングを初台ショップで買ってきました。
I bought Black Silver Ring of Sephiroth in Hatsudai official shop.

DSC02134.jpg

日本では、スクエニの通販にて、3月24日から発売されたものです。
In Japan, it was released in an online shop of SE from March 24.

DSC02135.jpg

しかし、私はオンラインでは注文しませんでした。
なぜなら、通販だと発送に1週間かかるからです。(東京都内にも関わらず!)
However, I did't order it online.
Because the reason is it takes one week for shipment when it is a mail order. (I am living in Tokyo either!)

DSC02137.jpg

なので、オフィシャルショップでの販売は、今日だと確信し、私は新宿区の初台まで行ってきました。
So I was convinced that the sale in the official shop was today, and I went to Hatsudai of Shinjuku-ku.

DSC02125.jpg

11時、開店前の様子です。
外国人や子連れの家族が既に、開店を待ち構えていました。
At 11:00, it is a state before the opening of a store.
A foreigner and a family with children have already waited for opening of a store.

11:00ジャスト。
11:00 just.
みんながもたもたと入って行く中、
私はものすごい素早さで、一直線に奥の『FFブース』に向かいました。(正面は『DQブース』です。)
I left for the back "FF section" in awful quickness straight while everybody went with being slow. (The front is "Dragon Quest section".)

そして、店員さんに「セフィロスのブラックシルバーリングをください!」と即、オーダーしました。
And I said to a salesclerk;
"Give a black silver ring of Sephiroth!"(too immediately)

リングのサイズ確認は店内で可能です。
the size confirmation of the ring is possible in a shop.

このように、サイズの見本を提供してくれます。
They offer a sample of the size in this way.
DSC02129.jpg


そして、今月の特典をもらいました。
And I got the privilege of this month.
DSC02139.jpg

5千円以上買った客は、『スクエニ特製布バッグ』が貰えます!!
Person visitor who bought it more than 5,000 yen gets "an SE benefit bag"!

やった!
I got it!

そして、今日の英雄様のご様子です。
And this is a state of today's "Mr.Hero".
DSC02127.jpg


相変わらずぐっすりリユニオン中です。
He is the whole REUNION well as ever.

ああ、どうか早く『マスターピースアーツ』へリユニオンしてくれ~!
Oh, please do REUNION to "MA of Sephiroth" early!

私は彼に「じゃまたね!」と言い、
他の展示品の写真を撮りました。
I said "cya!" to him and took the photograph of other displays.
DSC02130.jpg


昨年の11月には展示されていなかった"スカルプチャーアーツ・エアリス"が展示されていました。
"Sculpture arts of Aerith" which was not exhibited in November of the last year.

何度も階段でこけながら、私が店を出たのは、11:05!!
It is 11:05 that I left the shop while falling many times in stairs! !

あれ?私、たったの5分しか滞在してないよwwwwwwww
Mmm?! I stay only five minutes! LOL

でも、早くみなさんに披露したかっただけです。(自慢ばかりしてすいません。)
But I wanted to show for all FF fans early. (Sorry that I do only pride.)



-----A lot of thanks!!--------------------------
Dear Aaron, Rucksack and Cloverfield

Please tell this post to fans in the world :P
------------------------------------------------

To:cloverfield
exactly!!
Most of FF7 fans are the girls who are in love with Sephiroth.
And everybody will say to a fiance in this way as you said.

"I want a Sephiroth ring as an engagement ring". It has value than the rings which no matter how is expensive in the world.
I want it than Bulgari and Cartier! "
関連記事


















管理者にだけ表示を許可する


| HOME |


Design by mi104c.
Copyright © 2016 棺桶にはプレイアーツを入れてくれ, All rights reserved.
まとめ



